. Pelaksanaan Undang-Undang Darurat .


DARURATDARURAT TMDARURAT 13MEIDARURAT LDDARURAT BAMEMBERS
Blog aku ke ni ? malu .

heyyo . agak lama juga aku lari dari dunia blogger ni . aceceh . so aku dah tak reti nak taip , rasa janggal . haha sebelum aku masuk blogger semula ni , memang jadah juga sebab lupa url lah , email lah , yang ingat cuma password . berejam juga lah . At last , oh yeah dapat balik account ni . Bila tengok balik blog ni . pergh bapak malu nya . Ye ah , dengan purple nya , blink blink lah . aduh malu doh . haha but its okay ah , sebab masa aku buat blog ni , masa aku kecik kecik dlu . zaman jahiliah . haha . 

Oh yea , sebab aku tiba tiba semangat mncari jalan masuk balik account blog ni , sebab aku ade project nak kena settle guna blog . so aku terfikir kan account MRPURPLE ni . haha , project aku tu , pasal subject pengajian malaysia , Lecturer suruh buat blog then tulis lah pasal tajuk yang aku dapat . so yeah , aku rasa semangat ah nak berblog semula . haha . tapi first of all , aku kena ubah penampilan blog ni dulu dan yess no more mr purple , mengarut ah . malu dohh HAHAHAHAHAHAHAHA . 

Tuesday, 17 February 2015 , 0 Comment


Disclaimer

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Blog ini dicipta khas untuk assignmet PENGAJIAN MALAYSIA yang diberi oleh pensyarah kami iaitu Ustaz Tarmizi . Blog ini akan menceritakan tentang tajuk yang telah diberkan kepada kami iaitu PELAKSANAAN UNDANG-UNDANG DARURAT DI MALAYSIA .


Chatting



Followers

be my follower ? thanks :)






Skin Made By : HafizZulkafly. Re-edit and Owner JOE. Others xx.